Meest gestelde vragen

Zijn de genoemde bedragen op de site inclusief BTW?
Ja, alle bedragen op deze site zijn inclusief 21% BTW

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen via onze Payment provider Multisafepay, met IDEAL, Paypal en via Bankoverschrijving.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Verzendkosten binnen Nederland € 6,75 per bestelling (GRATIS verzending vanaf € 30,00).
Verzendkosten naar Belgie € 9,95 per bestelling. 
Verzendkosten naar overige landen binnen Europa € 14,95 per bestelling.

Wat is de levertijd?
De geschatte levertijd staat vermeld bij de informatie van het artikel. De levertijd gaat tellen na betalingsontvangst.
Behang is over het algemeen binnen 3 werkdagen bij u in huis.
Verf speciaal voor u op kleur gemengd mag u binnen 2 werkdagen verwachten.
De levertijd van een verzending naar het buitenland is per land verschillend. Gelieve deze na te vragen via klantenservice@behang-verffabriek.nl.
Mocht uw bestelde artikel(len) onverhoopt vertraging oplopen ontvangt u hiervan altijd zo spoedig mogelijk bericht.

Ik heb te weinig behangrollen besteld. Kan ik nog een rol nabestellen?
Uiteraard is dit mogelijk. Het is echter aan te raden dit artikel zo snel mogelijk na te bestellen in verband met het kleurbatch-nummer.
Als de behangbanen tegen elkaar aan moeten sluiten is het van belang om dezelfde kleurbatch te gebruiken om kleurverschil te voorkomen.
Het kleurbatch-nummer kunt u terug vinden op de wikkel van het behang.
Gelieve dit nummer bij afronding van uw bestelling te vermelden bij “opmerkingen”. Wij proberen altijd het gevraagde batch-nummer te verzenden.
Het kan echter helaas voorkomen dat dit batch-nummer al is uitverkocht. Wij sturen dan een vervangend batch-nummer.

Tip: stop altijd in de hoek met behangen als u vermoed dat u te kort komt. Een eventuele rol met ander batch-nummer is hierdoor niet hinderlijk zichtbaar.

Als ik een fout in het behang ontdek, wat moet ik dan doen?
Controleer altijd na het aanbrengen van 3 banen het behang. Constateert u een drukfout of kleurverschil stop dan direct met behangen.
Neem telefonisch of per email contact met ons op en maak altijd digitale foto's van de fout. Gelieve deze foto's op te sturen of mee te zenden per email.
Mocht u niet in het bezit zijn van een digitale camera, stuur dan een stuk van het behang naar ons op.
Let op: bewaar altijd de wikkel(s) van het behang en vermeld altijd het artikelnumer en batch-nummer.
Wij nemen na ontvangst van uw bericht zo spoedig mogelijk contact met u op.

De kleur van de verf of van het behang zijn anders dan op mijn beeldscherm. Hoe kan dat?
Dit kan komen door de resolutie instellingen van uw beeldscherm. Voor de “echte” kleuren kunt u in onze winkel de verfstalen of behangboeken komen bekijken.
Indien u niet in staat bent het behang in de winkel te komen bekijken raden wij u aan de kleuren te bekijken op een Ipad. Deze tablet benadert de kleur het beste.

Mijn levering klopt niet, Wat nu?
Er is een strenge controle op het te verzenden aantal rollen / stuks artikelen. Op de meegeleverde factuur / pakbon staat een persoonlijke ondertekening van de controleur. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die niet compleet of opengebroken aankomen. Tegen meerbetaling is eventueel uw zending te verzekeren.

Hebben jullie ook algemene voorwaarden?
Ja, deze worden altijd getoond voordat u de aankoop bevestigd. U kunt deze ook vrijblijvend bekijken op ons beginscherm, onderaan de pagina.

Kunnen jullie een stukje behang opsturen voor de kleur?
Indien wij de rol op voorraad hebben, voorzien wij u graag van een staal. Stuur hiervoor altijd een email naar klantenservice@behang-verffabriek.nl.
Hebben wij de rol niet op voorraad, kunnen wij u helaas geen staal toesturen.
Echter bent u natuurlijk ten alle tijden van harte welkom in onze winkel te Dordrecht om het desbetreffende behangboek te bekijken.

Deze site gebruikt cookies. Wanneer u verder gaat op onze site stemt u in met het gebruik van cookies. Meer weten over ons cookie gebruik.
x